Klantenservice, het woord zegt het al, service. Het allerbelangrijkste onderdeel voor ons. Wij proberen zo veel mogelijke antwoorden alvast te delen.

Bezorgoptie Bezorgmoment Kosten
NL – Bestellen vóór 23.59. De volgende dag (ook op zaterdag, m.u.v. zondag) €4,99*
BE – Bestellen vóór 20.00. De volgende dag (eventueel 2 dagen) (ook op zaterdag, m.u.v. zondag) €7,99*

*De verzendkosten komen automatisch te vervallen indien u boven de 29 EUR besteld.
** Uitgezonderd van vertragingen. Deze proberen wij altijd zo snel mogelijk op te lossen indien van toepassing. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Welke betaalmethoden zijn er?

Nadat alle persoonlijke gegevens zijn ingevoerd bij het afrekenen, kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. De volgende betaalmethoden worden ondersteund:

iDEAL
Een van de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Veilig, snel en correct. De betaling wordt realtime overgemaakt naar ons. Je bestelling wordt dus ook binnen enkele seconden na je succesvolle betaling doorgestuurd naar ons magazijn. Je bestelling wordt vervolgens door een van onze medewerkers verzameld en keurig verpakt in onze dozen!

MisterCash / Bankcontact
De belgische markt is een zeer waardevolle markt, we hebben er immers veel klanten, net zoals in Nederland! MisterCash / Bankcontact is dan ook een van de meest gebruikte betaalmethode in België. Deze betaalmethode is dan ook standaard te kiezen binnen het afrekenen in onze webshop.

PayPal
PayPal is een internationaal betaalmiddel en wordt door veel gebruikers online gebruikt. Om iedereen het zo gemakkelijk mogelijk te maken, bieden wij deze betalingsmogelijkheid aan. Deze betaalmethode kun je ook tijdens het afrekenen binnen onze webshop selecteren!

Betaling mislukt of geweigerd?

Helaas kan het voorkomen dat een betaling mislukt of geweigerd. We hebben te maken met techniek. Dit ligt in de meeste gevallen niet aan jou, echter aan de banken. Probeer nogmaals je bestelling te plaatsen en te betalen. Mocht het dan nog niet lukken, neem dan contact op via het formulier.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De snelheid van levering is het allerbelangrijkste na compleetheid en correctheid van de te leveren producten. We zorgen er dan ook voor dat de bestelling normaal gesproken altijd binnen 24 uur na betaling van je bestelling aangeboden wordt op je aangegeven adres, beloofd! Mocht dit niet lukken dan spreken wij van een vertraging, deze proberen wij altijd zo spoedig mogelijk op te lossen samen me jou!

Wat gebeurt er precies nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Heel gaaf om te weten natuurlijk, we hebben een eigen logistieke opslag die volledig gekoppeld staat onze eigen webshop. Dit stelt ons in staat om direct na jouw succesvolle bestelling, de producten te verzamelen en gereed te maken voor verzending. Dit gebeurt zo veel mogelijk geautomatiseerd zodat fouten tot het minimaal beperkt worden. Producten worden allemaal gecontroleerd door een slim systeem alvorens ze in de doos verdwijnen.

Na volledige controle wordt het pakket realtime aangemeld voor transport naar jouw adres. Alle pakketten worden dagelijks verzameld in een groot depot waar de pakketten gescand worden. Vervolgens kun je heel gemakkelijk jouw pakket volgen via track en trace. Deze ontvang je per e-mail!

Wanneer is de Track en Trace actief?

De pakketten worden in de avonduren gescand op depot. Je mag dus verwachten dat je altijd na 20:00 je pakket kunt volgen met het door ons aangegeven track en trace nummer. Het komt wel eens voor dat een track en trace nummer niet functioneert. Dit kan soms te maken hebben dat een label beschadigd is geraakt tijdens transport naar het depot. Belangrijk om te weten is dat het pakket altijd aan komt, dit beloven wij! Echter moet er een nieuw label aangemaakt worden zodat het pakket alsnog bij jouw adres wordt afgeleverd, helaas kan het zijn dat het pakket dat 1 dag vertraging heeft, waarvoor onze oprechte excuses.

Retourneren en ruilen

Je kunt altijd je bestelling (gedeeltelijk) retourneren of ruilen. Als je product in originele staat (ongebruikt), met verpakking (ongeopend) en compleet bij ons binnenkomt, storten we het volledige aankoopbedrag terug op je rekening van de desbetreffende producten. We doen er alles aan om het binnen 3 werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de retour in ons magazijn het geld terug hebt.

Mocht je vragen hebben kun je ons altijd contacteren.

Gratis verzending

Bij besteding van €29,00 in onze webshop, wordt uw bestelling, gratis verstuurd naar uw adres.